Notorious
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Notorious

Forum för spelare i paintball laget Notorious
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Redz Knäskydd NYA

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
gussi




Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 08-11-13
Ålder : 47
Ort : Hässleholm

Redz Knäskydd NYA Empty
InläggRubrik: Redz Knäskydd NYA   Redz Knäskydd NYA Icon_minitimelör nov 15, 2008 10:59 am

Har ett par knäskydd Redz som endast är provade, ej tränat/spelat i. Storleken är L och prisidé 300 kr.

Bild kommer att komma på min photobucket när jag får tummarna loss Wink Tas givetvis med till träningar/spel så ni kan se dem irl oxå.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.tpgs.se
Dave

Dave


Antal inlägg : 41
Registreringsdatum : 08-11-12

Redz Knäskydd NYA Empty
InläggRubrik: Sv: Redz Knäskydd NYA   Redz Knäskydd NYA Icon_minitimelör nov 15, 2008 9:28 pm

gussi skrev:
Har ett par knäskydd Redz som endast är provade, ej tränat/spelat i. Storleken är L och prisidé 300 kr.

Bild kommer att komma på min photobucket när jag får tummarna loss Wink Tas givetvis med till träningar/spel så ni kan se dem irl oxå.

är inte redzknäskydden dom som ser ut att vara tyg med tidningspapper bakom ?
Till överst på sidan Gå ner
gussi




Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 08-11-13
Ålder : 47
Ort : Hässleholm

Redz Knäskydd NYA Empty
InläggRubrik: Sv: Redz Knäskydd NYA   Redz Knäskydd NYA Icon_minitimesön nov 16, 2008 12:14 am

Beror på om man jämför mellan Dagens Nyheter eller Norra Skåne när det gäller tidningspapper... Den varianten jag har lagt upp här täcker knäskålen och ner till vaden på framsidan. Tar upp smällar bra och är inte helt oävna att röra sig i och framförallt, du sparar på knäna.

Den enda nackdelen är att du har tre justerbara band som snörning där bak, en del tycker det är en nackdel men jag har inte haft några bekymmer med det. Iofs så är jag van vid att ha band där bak.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.tpgs.se
Sponsored content





Redz Knäskydd NYA Empty
InläggRubrik: Sv: Redz Knäskydd NYA   Redz Knäskydd NYA Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Redz Knäskydd NYA
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Notorious :: Säljes/köpes-
Hoppa till: